• Fri frakt över 499 kr
  • 30 dagars öppet köp
  • Gratis byten
  • Leverans 1-3 vardagar

Reklamation

Vill du reklamera en produkt som är felaktig eller felexpedierad så ber vi dig att kontakta kundtjänst omgående, men senast två månader från det att du upptäckt felet. Vi ersätter dig med ny produkt och står självklart för frakten! Det är viktigt för oss att få undersöka felet och ber dig därför returnera produkten.

För att en reklamation skall godkännas ska felet vara ursprungligt, dvs fel som fanns på produkten vid leverans, och inte självförvållat. Normalt slitage ersätts inte.

Kontakta oss på kundtjänst för reklamationsblad och frankerat returkuvert.

Kontakta kundtjänst

Hos Allmänna reklamationsnämnden kan du läsa mer om dina rättigheter vid reklamationer. www.arn.se

Dina åsikter är värdefulla

Dela gärna med dig av dina synpunkter på våra produkter, positiva som negativa och stora som små. Det är dina upplevelser som ligger till grund för det vi gör.


  • Fri frakt över 499 kr
  • 30 dagars öppet köp
  • Gratis byten
  • Leverans 1-3 vardagar